sobota, 30 grudnia 2017

Wkrótce Wielkanoc - 23 marzec 2015

               Za dwa tygodnie będzie prawie po świętach. Czas zabrać się za przygotowania. Poczyścić okna, a mam ich sporo. Zrobić pozostałe wiosenne porządki. Pomyśleć o kulinarnych przygotowaniach. Roboty dużo, a czasu coraz mniej. A ja żyję w innym świecie. W świecie ogrodów. Czytam, planuję, sadzę i sieję. Pogoda taka sobie. Przez dwie ostatnie noce przymroziło, ale mam nadzieję, że moim roślinkom za bardzo nie zaszkodziło. W sobotę posadziłam dymkę, posiałam sałatę, koper, szpinak  i bób. Zobaczymy co wyrośnie. W końcu to próba na nowej działce. Cieszą mnie każde kwitnące kwiatki, zwłaszcza te które same wyrosły po zimie. Zakwitły krokusy, a wkrótce będą żonkile i hiacynty, bo mają już nabrzmiałe pąki. Chyba nic nie będzie z tulipanów, bo są same liście. Na zacisznym balkonie stoją w doniczkach kwiaty czekające na wsadzenie do ogrodu, ale później. Kupiłam w markecie sadzonki już kiełkujące, więc posadziłam je w doniczki. Oj, roboty w ogrodzie czeka nas dużo, bo ogród duży, ale jeśli udałoby się zrealizować plany, to bardzo bym się cieszyła.




Brak komentarzy: