sobota, 30 grudnia 2017

Jesień w naszym ogrodzie



Oto, widzisz
znowu idzie jesień…
…człowiek tylko leżałby i spał…
Załóżże twój szmaragdowy pierścień,
blask zielony będzie miło grzał.

Konstanty Ildefons Gałczyński

        Kiedy przychodzi to rzeczywiście czasem jest tak, że tylko spać. Zwłaszcza jak listopadowe szarugi dopadną. W listopadzie 2014 roku było jednak pięknie. W naszym ogrodzie widać  było jesień po kolorach liści i owocach głogu,


      Było też jeszcze wiele kwiatów pięknie kwitnących. Zdjęcia wykonałam drugiego listopada.






         Bardzo się cieszyłam, że miałam  ogród przy domu i mogłam podziwiać moje kwiaty na co dzień, nie tylko okazjonalnie jak to jest w przypadku naszej działki nad jeziorem. Chciałam aby ta jesień trwała  w takiej formie aż do grudnia.

Brak komentarzy: