czwartek, 9 maja 2019

Wciąż się coś zmienia

           Ostatni zapis prawie sprzed dwóch tygodni. A w ogrodzie wciąż się coś zmienia. Zmiany są tak szybkie, że przy codziennych obowiązkach nie sposób się nacieszyć tym co jest, a za chwilę nie będzie. 














           Ogród uprawiam piąty rok, a w tym roku pojawiła się w nim po raz pierwszy nowa roślina, chwast. Nie wiem co to jest. Najpierw wydawała mi się ciekawa, ale dzisiaj wszystko powyrywałam. Ma bardzo długie korzenie, niczym podagrycznik , mięsiste, również mięsiste liście  Nie wiem co to jest i skąd się wzięło. Zaczynam przypuszczać, że nabyłam je z zakupionymi z jakiegoś ogrodnictwa, przez internet kosaćcami. A może powinnam ją zostawić, bo to ciekawa i pożyteczna roślina? Może ktoś z Was, wie co to jest?






3 komentarze:

Zielonapirania pisze...

ie wiem, co to za roślina, więc nie pomogę.
Mam taki fioletowy powojnik i w tym roku tak obrodził, że zlazł i zaanektował wysoką na kilka metrów dziką różę:)
Masz piękne kwiaty w ogrodzie.

Elka 123 pisze...

Moje powojniki, po przycięciu wiosną, zgodnie z zaleceniami , wcale nie wyrastają zbyt wysoko z wyjątkiem montany, której zgodnie z zaleceniami :-), nie tnę, a weszła aż na dach .

Anonimowy pisze...

Miechunka może? Dorota